Een kort interview met eigenaar Job Schreurs over de historie van onze organisatie…
Nadat hij enkele jaren in loondienst heeft gewerkt, start Job Schreurs in 2009 zijn eigen horecaonderneming op de universiteit van Tilburg. Job heeft naar eigen zeggen een ‘voorliefde voor goed, vers en verantwoord voedsel’ en is voortdurend bezig met de kwaliteit van zijn producten te verbeteren. “Dat geldt ook voor het bedrijfsproces. Ik heb een enorme passie voor efficiënt werken en ben ervan overtuigd dat er altijd ruimte is voor verbetering, iedere dag weer.”
Het ontstaan van Job Efficiency
In de loop der jaren groeit niet alleen Job’s organisatie, maar ook zijn interesse in bedrijfs- en procesoptimalisatie. Dit leidt ertoe dat hij na ruim 10 jaar ondernemerschap een tweede bedrijf opricht: Job Efficiency. “Binnen mijn horecazaak ontdekte ik stapsgewijs hoe je van ‘niets, iets’ kunt maken en hoe je een organisatie beter kunt laten renderen met dezelfde mensen en middelen. Dat kan op het gebied van routing, product, inkoop en ga zo maar door. Uit die interesse vloeide een passie voor efficiënt werken voort.” De Tilburger geeft aan dat hij zijn passie graag deelt met andere horecaondernemers. “Zo ontstond het concept voor Job Efficiency: een onderneming waarbij de focus ligt op de optimalisatie van externe bedrijfsprocessen, de bemiddeling en scholing van personeel en het distribueren van foodconcepten.”
Keertje kennismaken? Neem contact op!